Cari Something?

Sunday, April 25, 2010

Ahad yang Busy

Busylah sangat :P

Two good girlfriends came to PD with their husbands & children.

Sorang bakal pindah ke Kulim next week. Sorang lagi ada kat Ampang. Aku plak dah terang2 kat PD. Heee.

Lepas dah sesat barat, diorang sampai dekat pukul 12. Terus lunch la kaedahnya. Antara lauk (bukan aku masak. Aku dah pencen) yang terhidang : daging kerutub, gulai lemak cili padi jantung pisang, sambal sotong kering, ayam masak kicap dan kerabu apa ntah.

Gugu gaga sampai 2pm. Bye bye bagai then aku terus start projek tidokan NaniNani pasal nak teman Amir & Arif masuk pertandingan (-lah sangat) kaler2.

At 3pm aku dah selamat dok tepi diorang. By 3.30pm patut abis kaler, tapi anak2 mak ni "teliti" sangat. 3.30pm baru abis 1/2. AhahaHAHahaha. Encik AJK kata, takpe. Kalerlah sampai abis.

Sudahnya, Arif setel tapi Amir dah penat. See? Teliti sangat. Kaler bajet nak terang. Tekan kaw2, penat lah.


Aku pun letih taip.


-- sambungan di bawah ditaip dengan menggunakan lappy --


Sudahnya anak2 mak berjaya mendapat hadiah saguhati.. weeee.. hadiahnya ialah RM5 ye kawan-kawan.. jadiklah.. haha..


Amir nak buat apa dengan duit ni? Masuk bank ke, nak beli barang?


Masuk bank..

Dalam hati yang ada taman pun berkata, "Bagus anakku.."


Arif?

Alis nak beli barang..


Sekali..

Ibu, Amir pun nak beli barang jugak..


Iyolah anak2.. nanti kita belanjakan lah RM5 korang tu ye?


7 comments:

KS said...

5 ringgit pon something pada budak2 nih... anak i kalo color, bunga pon boleh jadi color hijau, biru.. :P

btw, terliurnya baca menu2 tu...

MN said...

RM5??? ok lah tu...
baloi hasil tekan pensel kaler kuat2 nak bagi kaler terang! :)
CONGRATS!!!

IntanSham said...

wahhh... tahniahhh.. berbaloi hasil ke'teliti'an diorang nyah..

cysev3n said...

KS,
gambar semalam adalah seekor arnab besar yang memakai kot.. arnab tersebut ada campuran biru, coklat dannnnnn pink!

MN,
tambah singgit bley beli kaler pensel baru.. letih aku jadik tukang sharp kaler smalam :P

cik Intan,
Amir je over.. Arif adalah relaks di situ..

Ms Lola said...

Hahaha, aku pun letih jadi tukang asah pensel. NAk pi suh abahnya beli sharpener yg electric tu lah.

Anonymous said...

lauk pauk tu sedap sungguh bunyi nye ;)

cysev3n said...

Ms L,
elektrik? fuh.. aku paling advance pun takat yang lekat kat meja je..

Has,
nasib bukan mak yang masak :P