Cari Something?

Rabu, Mei 05, 2010

Objek Misteri


Misterilah sangat :P


11 ulasan:

maya amir berkata...

apakah ittewww?

Mynie berkata...

kuiz ke ni? hehe...
mcm ada sesuatu yang tersandar di sebalik almari? apa sesuatu tu? no idea..

CY4.0 berkata...

Maya,
ala.. kau takmo teka ke?

Mynie,
bukan sebalik.. atas lemari actually.. rotan dowh :D

Queenin Murni berkata...

hahha.. ada guna tak benda tu?? piapp slow2 ke smp berbirat??

hahaha!!! mak garangg wooo..

mamaDhea berkata...

rotan! ekekeke.. kita serupaaaa..

rotan mmg kena dok atas lemari kot eh sebab hubby mak pon suka letak kat situ..

JuE berkata...

wehh.. xdak kredit ke.. x balas sms aku pong

er objek tersembunyi tu aku ingat kotak babas tu... hehe

Sayang.Ibu berkata...

rotannn.. perlu ada satu kat umah..hahahhaa

CY4.0 berkata...

QM,
selalu buat utk gertak je..

Sya,
kalau letak bawah karang, diorang rotan sesama sendiri :P

J,
handset aku ni budak2 selalu bawak main.. kadang2 dengan SMS2 pun terpadam daaaa.. apa kau tulis? kekeke..

CIB,
adakah anda ada juga 1 di rumah? weee

mast@work berkata...

saya penah jumpa benda macam rotan, buat dari getah, pastu hujung dia bentuk tangan.. saya bercita2 nak ada satu tu nanti.. hahaha.. just in case

flowerella berkata...

eeeeeeee I ade the same object kat rumah. 3 lagi. 1 kat atas, 1 kat bawah, 1 lagi utk anak2 bulu.. (yes, anak2 bulu kalau notty sangat pun kena zappp!!)

Ealyie berkata...

perghhhh.. betul2 sahm terlampau kau skrg nyahhh... ekekekeke..:p