Cari Something?

Wednesday, May 05, 2010

Objek Misteri


Misterilah sangat :P


11 comments:

maya amir said...

apakah ittewww?

SMM said...

kuiz ke ni? hehe...
mcm ada sesuatu yang tersandar di sebalik almari? apa sesuatu tu? no idea..

cysev3n said...

Maya,
ala.. kau takmo teka ke?

Mynie,
bukan sebalik.. atas lemari actually.. rotan dowh :D

Queenin Murni said...

hahha.. ada guna tak benda tu?? piapp slow2 ke smp berbirat??

hahaha!!! mak garangg wooo..

mamaDhea said...

rotan! ekekeke.. kita serupaaaa..

rotan mmg kena dok atas lemari kot eh sebab hubby mak pon suka letak kat situ..

JuE said...

wehh.. xdak kredit ke.. x balas sms aku pong

er objek tersembunyi tu aku ingat kotak babas tu... hehe

IntanSham said...

rotannn.. perlu ada satu kat umah..hahahhaa

cysev3n said...

QM,
selalu buat utk gertak je..

Sya,
kalau letak bawah karang, diorang rotan sesama sendiri :P

J,
handset aku ni budak2 selalu bawak main.. kadang2 dengan SMS2 pun terpadam daaaa.. apa kau tulis? kekeke..

CIB,
adakah anda ada juga 1 di rumah? weee

Unknown said...

saya penah jumpa benda macam rotan, buat dari getah, pastu hujung dia bentuk tangan.. saya bercita2 nak ada satu tu nanti.. hahaha.. just in case

Anonymous said...

eeeeeeee I ade the same object kat rumah. 3 lagi. 1 kat atas, 1 kat bawah, 1 lagi utk anak2 bulu.. (yes, anak2 bulu kalau notty sangat pun kena zappp!!)

Ealyie said...

perghhhh.. betul2 sahm terlampau kau skrg nyahhh... ekekekeke..:p