Cari Something?

Selasa, Jun 01, 2010

Masih Adakah?


yang membaca blog ini?


sebab aku pun dah tak berapa ada benda yang nak diceritakan.. haha.. karang cerita pasal CS, macam la aku sorang je yang buat CS.. cite pasal NaniNani, macam la aku sorang je yang ada anak ppuan.. wahhhhh..



Kalau tetiba satu hari nanti korang semua yang baca post ni, tak dapat masuk.. itu mungkin maknanya blog ini akan/telah dikunci terus..

15 ulasan:

my berkata...

ada, masih ada yg sayang :P

ala, cerita ajela as usual. sedih pulak klo kunci terus :(

m-i-o

honeylanz berkata...

ada yg masih setia ;)

mommysarah berkata...

yer...masih ada yg sayang babe, walopun skrg sayang aku dah beralih ke tweet. haha

mommysarah berkata...

ehh...twitter

Masayu Ahmad berkata...

ada yan

saya selalu jenguk sini, tak kisala terus2 kisah pasal nani2

CY4.0 berkata...

ladies :)

mak emo la.. apa kes ntah.. nak kata PMS, tak la plak.. mungkin PMS.. cuma its not pre, but post :P

KS berkata...

Jgn kunci terus!!!!!

knv berkata...

masihhh... masihhhhh.... :P

kita kan kawan blogger seiring sejalan?

hang on there!

:D

Zety Zin berkata...

ada.. ada....

jangan le kunci terus. huhuhu

eZa berkata...

saye still bace! 4eva bebeh! hehehe ;)

lailasani berkata...

ada.. adaaa.......

sila jgn kunci beb...

Ealyie berkata...

jangannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...hukhukhuk..;)

Fid berkata...

huh??
cerita la nyah
apa kisah???bior le ko sorang je ada NaniNani maaaa

MN berkata...

eh, ko...jgn la kunci...
alalalal kuci kuci kuci!!!

Mama Adib berkata...

apa kuci kuci ni weeh

kang makin mati kutu aku