Cari Something?

Ahad, Julai 04, 2010

Nak Adik Lagi

Satu waktu yang hening..

"Ibu, Amir nak adik 6 orang.. 3 tak cukup."


WHAT?

"6 sikit la Mit.. 9 la.. ada Alisa 1, Alisa 2, Alisa 3, Alisa 4". (Arif menyampuk.. lagi OVER!)


Amboi? Sedapnya order? Harus la abah korang beli mansion kaedahnya :P

Wait, it doesnt end there..


"Boleh tak ibu?"

"Apa yang bolehnya?"

"Nak adik lagi.."

"Pegi tanya abah.. ya ALLAH budak ni.."

Later,

"ibu, abah kata tak boleh"

HahahHAHahahAHAhAHHAa.. serius aku gelak sakan di situ.. tau takpe.. ingat senang? kalau adik(-adik) tu dah kuar korang yang nak jaga, takpe jugak :P :P

Dalam pada aku tengah gelak2, kuar plak lagi 1 soalan


"Ibu tak boleh ada anak lagi dah ke?"




11 ulasan:

MN berkata...

LOL!!!
aku sakan gelak wehhhh...
adoii la anak2 ko! :D

Marisa berkata...

aku pun nak tergelak nih.... terus ilang ngantuk

Ealyie berkata...

ahahahahaha..
soklan last buat aku terguling2!!

fatin airinee berkata...

apa jwpan cik yan? xtahan tu ada arisa 1, arisa 2, arisa 3.

isz_3707 berkata...

klau aku blom pape dah pengsan!

Zety Zin berkata...

Ahahahaha... 9 tu CY!!! Dahsyat!

nur_shila berkata...

pecah perut shila.. amit bijak bijak.. opss lupa wish kat amit hari tuh..hepy belated birthday.. moga jadi anak yg soleh dan bleh tolong ibu jaga adik yg 3 tu ye...

KS berkata...

Hahaha.. Suka btol nak adik. Seronok la tu boleh gomol2 hehe.. So apa u jawab soalan last tu? Hehe

mommysarah berkata...

tercabar tak dengar soklan last tu.

hahahah...kelakar betullah =P

CY4.0 berkata...

ladies,
mak jawab, tunggu la NaniNani besar dulu.. then kita tengok ada rezeki Tuhan nak bagi lagi ke idak, OK?

ngeee..

lailasani berkata...

hahahahahhahah....
gelak sakan!!!!!!!!! pandai budak2 ni ekk.. hihihi..... hahahaha...