Cari Something?

Rabu, Ogos 24, 2011

Dahlia Samperit



Resipi guna resipi biskut Dahlia. Tapi sebab takde acuan, aku belasah buat rupanya macam samperit. Tu pun gigih buat tiga jalur then cantum2. ntahpape :P



Nampak rangup, tapi peroi di dalam mulut.


Amir dah request suruh buat lagi. aaaaa.. tunggu ada acuan sebenar ye nak? jari jemari ibumu yang tidak runcing ini dah koyak2 tepi-tepinya.


6 ulasan:

lia berkata...

nmpk mcm cair d dalam mulut nih...

CY4.0 berkata...

lia,
yep! tu yg laju je anak bujang tu hadap

knv berkata...

resipiiiiiiiiiiiiiiii

fiezachommel berkata...

saya suka samperit ni macam ni...boleh share resepi?

MN berkata...

hebat...hebat!

CY4.0 berkata...

resipi nanti ye. ntah apa la yg sibuk sangat ni haa.. haha