Cari Something?

Thursday, May 24, 2012

Daftar Haji Untuk Anak-Anak

Masuk-masuk twitter ternampak Ms Lola tweet pasal turn haji untuk anak-anaknya.. serius, aku tak terfikir langsung walaupun sedar queue nya panjang tak terkata.. aku dengan dia daftar online kat web TH back in Feb 2010.. tu pun, aku tak ingat bila turn pi.. haha..

anyway, since daftar haji boleh buat online, maka aku pun zass ke tabunghaji.gov.my.. tp, web TH slow benar time ni.. nak semak daftar pun tak lepas.. link ada kat sini.. untuk register pun sama.. tak lepas.. heee.. pulak tu, no 1 dengan 2 masih guna IC aku as penjaga.. so, tak muat nak masukkan P dalam field no KP.. tekan button MASUK, terus hang.. tengah high traffic agaknya..


Kalau betul tahun 2047, insya-ALLAH rezeki budak2 ni pergi umur 40-an jugak la kaedahnya..

Semoga smooth registration next time. Hopefully.


 

No comments: