Cari Something?

Monday, December 17, 2012

Diskaun 30% di MPH

Dah agak lama aku tak membeli buku. Patutnya dah duduk rumah ni boleh la nak baca-baca buku. Hahaha. Aku ni jenis seboleh mungkin kalau baca buku tu nak non-stop. Baru boleh feel. Baru boleh digest. Kalau baca 2-3 helai stop, 2-3 helai stop, memanggggg ada possibility stop terus. Haih. Bad habit.


By the way, masa kat PD hari tu, takde internet. Lepas 2nd day dia fly baru aku hegeh-hegeh amik Celcom Broadband. Seminggu punya stok. Terbang RM18. Mujurlah ada jugak connection 3.5G walaupun most of the time aku ngadap Edge saja. Syukurlah. Dapat juga release kepala otak ngadap twitter sekejap-sekejap.


Eh, ni nak cite apa benarnya?


Sebetulnya lepas dah balik KL baru la boleh hadap email betul-betul. Dan salah satu isi kandungan adalah ini.




Wah kau. Tempting tak? Ye, memang orang tengah sibuk dengan Big Bad Wolf bagai kat Mines tu. But I dont see myself in that crowd for this year. Makanya ini adalah deal terbaik yang aku boleh hadap. Tak nak cakap panjang. Deal by MPH ini adalah sampai 13 Januari 2013. Banyak masa lagi. Go get yours now :)


Beli lebih RM50 dapat free delivery. Tempting tak? Tempting tak? Haha.


Disclaimer: Saya bukanlah duta berbayar MPH.

No comments: