Cari Something?

Saturday, December 29, 2012

Mengalahkan Budak Sekolah

Pejam celik pejam celik, tinggal beberapa hari je lagi budak-budak ni nak start sekolah. Aku pun sama join kena start cargas. Kena follow balik schedule, kena siap masak by that time, this time. By that time nak kena keluar rumah, by that time nak kena itu, nak kena ini.


Tapi kali ni passenger dah bertambah. Hahahaha. Semoga la sangat Nisa behave duduk dalam carseatnya nanti. Semoga aku tak mudah panik drive in case dia menangis tetiba tahap tak boleh control. So far, kalau jalan mana-mana, aku duduk sebelah dia, dia akan pegang baju aku. Dapat sikit pun jadi la. Camne gaya dia nak pegang baju aku kalau dia dok kat belakang? Harus jadik Nang Nak kaedahnya nak bagi tangan panjang ke belakang. Huiiii.






Malasnyaaa nak gosok baju sekolah. Hahaha. Tahun depan insya-ALLAH 3 orang sekolah hoi. Kalau lah baju sekolah ni tak payah digosok. -____-



Cepat-cepatlah Maulidur-Rasul. Tak sabar nak cuti balik.



Mode ngalahkan budak sekolah,
CY

3 comments:

SMM said...

kalaulah baju sekolah kaler biru gelap (dan tak payah gosok jugak) hahaha ;p saya lagilah - first year anak ke sekolah 'betul (tadika tak kira lah ye).. lagilah nak adjust.

cysev3n said...

Mynie,
oh, kalaulahhh. haha. pastu yang kalis water colour pls.

syalinda johari said...

sama jugak, kalaulah baju2 kerja ni takpayah iron...tak payah lipat...kalaulah...