Cari Something?

Monday, January 14, 2013

M2U Transaction History Missing

Antara tugas hakiki aku setiap bulan adalah untuk tolong bayarkan ansuran rumah bagi pihak mak aku since dia takde m2u.

Dan, antara tugas hakiki yang patut-patutnya adalah untuk mengemailkan resit bayaran. Yang ni aku buat 2 bulan sekali sebab most of the time aku bayar via cik Kiah ataupun cik AiPad. Nak print resit terjah ikut mana kan? Haha. (ke ada, tapi aku "pandai" sangat?)

So bila-bila ada time macam skarang ni, aku hadap laptop, bukak M2U Transaction History, dan aku print la balik segala-mala bayaran yang dah dibuat tu.


Unfortunately, hari ni puas aku godek keluar masuk M2U, tapi tak jumpa linknya. Wuwuwuwuwuwuwu.. Camne nih. Camne nak print?


Dengan efisiennya aku isi borang feedback kat m2u. TWICE. FAILED. Ntah apa ayat errornya. Panjang.  So, aku tweet.

Tweet je keje aku kan?



Efisienkan? Hahaha. Harapnya menjelang dah OK link tu, aku sempat nak print. Transaction 2 bulan lepas je yang terpampang.

Misteri terjawab. Cuma bila nak keluar balik link tu, kekal misteri.


2 comments:

aizuraawang said...

Boleh print screen jer :-) kalo kat ipad tuu tekan on/off button n button tengah tuu serentak...

cysev3n said...

print screen tu reti. tapi dh terlepas ni, x dapek nak nolong.