Cari Something?

Rabu, Januari 02, 2013

Tanam Pokok Mangga

Baru-baru ni, lepas asyik beli anggur dan epal, dia beli mangga. Kononnya mangga muda nak dicicah dengan kuah rojak Mak Bee, tapi makan saja dah sedap. Manis-manis sedap. Tak masam pun. Kira jenis yang tak kick la kau nak cicah-cicah kuah rojak.


Surprisingly, Arif pun suka makan. Adik-beradik yang lain tak gemar.

"Sedap la bu. Nanti mintak abah beli lagi la."
"Nanti adik tanam la pokok mangga"
"OK. Tapi A tak tau la berapa jam pokok mangga siap."



-_____-

Kau ingat ni tanam pokok dalam Smurf?



3 ulasan:

lia berkata...

ekekekeeee lawak la anak2 kak yan nih...

♥MAMASYAZA♥ berkata...

hehehehe, anak2 camtu le

cysev3n berkata...

lia,
dia sorang je yg macam tu. haha

MAMASYAZA,
kids say the darndest thing :P