Cari Something?

Friday, February 08, 2013

Catatan Seorang Newbie @ Groupon

Pagi tadi, aku telah membelah poket di Groupon. Ada deal yang rasa macam tak boleh nak lepas. Lepas dah beli, aku blur. Hahahahaha. Terus le aku berlari ke twitter dan memanggil @NadiahKhair .

Mujur beliau ada di twitterville. Maka sesi DM pun bermula. Dalam pada tu, aku email jugak orang kat Groupon. Hai laaaaaa.. orang membeli, kau nak membeli. Lepas tu kau nganga tak tau apa nak buat seterusnya.


Pada fahaman aku, kau beli voucher deal kat Groupon, lepas tu kau redeem kat Merchant. Betul? Sekali yang ni HOW IT WORKS nya tertulis


Makanya, confuse di situ. Kat mana nak redeem, ke dah sudah macam tu je? Ke? Ke?

Anyway, syukurlah email aku pun dah berjawab dengan kadar yang sangat pantas. Klik la untuk besarkan.






Bukti ni. Bukti.

Sekian, dari seorang newbie.

No comments: