Cari Something?

Selasa, April 02, 2013

Persiapan Raya 2013

Insya-ALLAH puasa is coming in 3months+.

Last week baru terkinja-kinja nak pi hantar tempah baju. Benarnya baju ni nak pakai masa kenduri kahwin adik aku. Merangkap baju raya la sekali. Hahaha. Cheapskate, I know.

Dari sehari ke sehari tak riki-riki tailor kat sini. Asal nak pi petang, hujan la. Apa la. Ada je la aral. Before this, bertahun-tahun guna khidmat tailor kat PD.. Sekali tailor dah pindah jauh, merasala.

So, pencarian tamat juga. Tapi tailor amik tempahan baju Melayu je. Jadilaaaa... baju aku sub ke JB jugak la nanti. Dasar kan?

Maka, boys punya part, settle. Tinggal aku dengan tuan-tuan puteri ni je. Semoga lancarlah hendaknya.


Korang dah settle?

.

5 ulasan:

syalinda johari berkata...

kak yan, baju kami siap dah.. cuma baju encik suami dan anak2 belom lagi...mama diorg yang terover..kekekekek.. balas dendam, last year punya baju raya tak sempat siapp...huwaa..last2 p kalot beli baju siap dah..

lia berkata...

sy ni kain da ada tp kan, tailor lak xnk terima sbb da bersara... huwaaaa nak cari tailor la pulak ni...

cysev3n berkata...

linda,
hahaha. diorangnya punya dah hantar tempah ke belum?

lia,
selamat mencari. kami pun main terjah je ni. semoga serasi.

syalinda johari berkata...

Kak Yan, yang diorang punya kain pun tak beli lagi...kahkahkahkah...

cysev3n berkata...

linda,
OMG! ini betul2 kejadian atau khayalan? hahaha