Cari Something?

Khamis, Mei 16, 2013

Update



Point form sajalah. Kena buat cepat2 sementara cik Nisa tidur. Dia tidur bukannya lama.



  • Arif hilang 2 batang gigi dalam masa 2 hari berturut-turut. Rongak atas bawah. Aku nak amik gambar buat kenangan, dia tak bagi.
  • Zeri demam belah malam dah 2 hari. Tapi dia taknak makan ubat. Lap-lap saja dah turun suhunya. First day siap kombo muntah-muntah. Semalam takde angin takde ribut, demam lagi.
  • Cik Nisa masih belum ada gigi. 
  • Isnin lepas blackout. Merasa earth hour 2 jam. Nak pulak time tu memang tengah panas. Fuh! Nak terkelepai tangan aku mengipas cik Nisa. Alhamdulillah 2 jam je hoi.
  • Next year budak darjah 3 kena sekolah petang. Wuwuwuwuwu. Ingatkan next year senang, dua-dua sekolah sama time. Keluar rumah sekali harung je. Kena extend la jawabnya.

Akhir kata, SELAMAT HARI GURU kepada semua insan yang bergelar cikgu, pensyarah, ustaz, ustazah, pendidik etc walau di mana jua anda berada. 



3 ulasan:

nur shila berkata...

Salam Yan..

Amir? Arissa? derang ok kah...
Yan acaner?

Shila tgh x der keje baca la blog yan cam baca novel...

cysev3n berkata...

shila,
yang lain, same ol, same ol :)

shila kat mana ya sekarang? no longer kat jalan p ramlee kan?

Shila berkata...

yup...
Klu ada kat masjid jamek LRT bleh la roger kita mkn kat SR kat sblh masjid jamik? keje kat area situ je.. hihi