Cari Something?

Tuesday, October 07, 2008

Gambar Raya Saya

In no particular order.. mak dapat gamba sampai 4 episod.. thanks to my dear sister.. sayang kau.. muahs!


Dua gambar di atas adalah percubaan my mom untuk memangku ketiga-tiga cucunya utk mengambil gambar seperti ini.. Malangnya, setelah 2-3 kali mencuba, kami semua give up.. kah kah kah.. next year la gamaknya..

Gambar saya sekeluarga bersama parents saya dan adik2 saya.. Tiada dalam gambar, adik perempuan saya, adik lelaki saya (tukang amik gambar) dan adik ipar saya..

Gambar saya sekeluarga bersama parents saya

Last but not least, gambar kami sekeluarga..

Paparan adalah dalam tempoh terhad keadaan tak berapa clear.. ke clear jugak? macam tak kenal mak ni :P

P/S: er, k Ana, gambar jamban kat luar tu, nanti2 la ye.. kah kah kah..

- hapdated.. memandangkan gambar jamban ini adalah hasil MMS ke email, maka kecik la plak saiznya..

Ni adalah gambar jamban yang lama.. bumbung yang ternampak itu adalah yg baru.. tapi, lokasinya masih di bawah rumah..




28 comments

No comments: