Cari Something?

Friday, October 10, 2008

Lagi lagi Zeri

Dalam masa 3 minggu lebih selepas kejadian ini, ada juga fasa yang mana Zeri menolak EBM secara total.. Syahdu mak time tu.. ye la, problem supply dah OK, dia plak yg reject.. gitu la kan.. dugaan dalam arena breastfeeding ini.. since dah gundah gulana, apa lagi.. aku buat sesi luahan perasaan la kat Fid.. feeling that 3 weeks ni adalah jangka waktu yg lama, bila baca experience Fid time Akif reject, dia bley bikin stok beratus-ratus, terasa la kecik benar problem aku ni.. ye la, mak ada stok puluh2 peket ja.. heee..

anyway, since Selasa lepas, Zeri dah start balik minum.. alhamdulillah.. walaupun sebotol je la tapinya, and still, dia suka yg FROZEN.. makanya start balik la rutin aku menurunkan stok.. b4 this bila supply aku dah OK, aku bantai bagi yg fresh je.. nasib yg frozen belum expired bagai.. apa2 la dik.. janji rock..

Untuk Zeri, meh la sama2 dgn ibu meneruskan misi murni kita ni hingga 2 tahun.. tak lama dah bucuk.. 10 bulan je lagi.. kah kah kah.. tetiba macam sayup je 10 bulan tu..

gambar adalah hasil rembatan dari Flickr BIL - Faiz.. heee..




17 comments

No comments: