Cari Something?

Jumaat, April 24, 2009

Tak berapa sendat

Menu hari ni, tengah hari ini, lebih kurang sama je macam 2 minggu lepas..

Cuma, takde eskrem McD vanila w/o topping..



Jadi, tak berapa sendat la.. muat kot nasik sepinggan :P Ayatttt.. Ye ye je.. padahal dah berapa lama aku makan nasik tak pernahnya abis.. selera bantut sokmo!


Nota kaki: Harap2 yong tau fu tu ada lagi next week.. Kepada pengunjung setia pasar di antara The Weld dan menara Hap Seng tu, ada sapa2 pernah makan? Kuah dia sedap tak? 

4 ulasan:

Marisa berkata...

aduhai mak buyung.... mcm2 mengidam ye?

Yan berkata...

cik Marisa,
rasa fasa mengidam dah abis.. ni, yong tau fu ni, faveret..

ar.nie berkata...

Saya tak bley laa nmpk perkataan "sendat" tue, pasti akan terbayang pada seseorang... :p

Mrs Noba berkata...

sendat? gegegege...