Cari Something?

Selasa, Mei 12, 2009

Serah Diri

Susulan dari kejadian ini, maka esok saya akan menyerahkan diri sekali lagi ke sana.. tadi dah call, appointment confirm.. antibiotik pun sudah abis.. bengkak sudah surut.. tp kalau dicuit2, sakitnya masih ada.. sampai skarang macam susah nak caya, sbb salah tido bley jadik ini macam.. hmmm..








Lalalalalalalalalala..







Seram sejuk je rasa.. dah 3 kali beranak pun, tp nak serah diri kali ni rasa lain macam.. heeeee.. 



Tolong doakan saya.. supaya sakit di bahu ini biasa2 saja dan tiada apa yg serius.. Ini seriussss.. kata Ming Ming.. ini adalah lawak time gabra tak tentu pasal. Harap maklum.

10 ulasan:

Zuhaini berkata...

good luck ya! :)

~siannya.. agak2 bila bole sembuh sepenuhnya ya..? Doc ada bg jangkaan..? :)

::Umi Sufira:: berkata...

Semuga tiada apa yang serius yer...
doa dari kejauhan..;)

mamaDhea berkata...

gabra ke CY? hehe.. insyaallah takde pape.. ;)

Sayang.Ibu berkata...

harap2 x de apa2 yg serius yer CY.. semoga cpt sembuh...

pinkytoe berkata...

oi makcik...kalau sakit belah belah leher tu jangan diurut. kat doktor tu ada ubat yg boleh ambik untuk kurangkan stress urat leher. bahaya urut leher la. lenkali salah tido gi doktor terus. Nasihat percuma dari makcik yg wajib teleng kepala setahun 2 kali sampai tak leh drive. hehe

Yan berkata...

cik Zuhaini,
maybe i'm about to go thru some test tmmrw, i dont know.

Umi Sufira,
amiin :)

Sya,
mak gabra nok.. sangat gabra.. ha ha ha..

cik Intan,
mekasey atas doamu..

cik raihan,
mana la aku tau.. hahaha.. now i know la..

Marisa berkata...

semoga cepat sihat CY

farah225 berkata...

semoga semuanya okeh.

Yan berkata...

cik Marisa,
thank you bebeh..

cik farah,
amiin..

miz_eda berkata...

hope nothing serious..pasnih pakat beli bantal ada brand la plak :)