Cari Something?

Isnin, Disember 21, 2009

Review Azam 2009

Kurang lagi 2 minggu je 2009 bakal meninggalkan kita.. inilah masa yg seswai utk mereview azam-azam yg kita dah bikin masa awal tahun hari tu..

As for me, ada yg tercapai.. ada yg tidak.. obviously, azam 2009 yang ke-2 dan ke-3 mmg jauh tercampak ke laut.. Heee..

Oven pun xde. Yang ada, Chefel. Haha.

Amacam dengan azam-azam korang? Harap yg tercapai lebih banyak dari yg tidak :D

5 ulasan:

honeylanz berkata...

ada yg tercapai..tp yg paling jauh ke laut..azam nk kurus ;)

isz_3707 berkata...

soalan ko ini telah berjaya menggigilkan kepala lutut aku. aku langsung xnak igt azam 2009 kalau bley sebab macam sume tak tercapai je haha

Zuhaini berkata...

oh.. azam x dak lagi la... hihihi

lailasani berkata...

lbh kurang same gak.. ade yg tercapai.. dn ade yg langsung tak sentuh.. huhuhu

Abrahyn berkata...

azam saya tak penah tercapai lagi huhuhu...azam nak beranak! ntah bile nak tercapai,asyik tercampak ke laut jek :(